2011. január 16., vasárnap

essence color&shine shadows

Az előző posztban már kaptatok egy kis ízelítőt, most pedig következzen az Essence Color&Shine szemfestékek értékelése.




Last time I showed you some teaser pics, but now comes the review for the Essence Color&Shine shadows.




Egyik ebédszünetemben csak gyorsan kiszaladtam pár apróságért a Rossmanba, aztán szokásomhoz híven a szemeteszsák és körömlakk lemosó mellé bedobtam még egy-két dolgot a kosárba. Nem tehetek róla, amikor megnéztem az Essence kis standját rögtön megakadt a szemem a hat új szemfestéken. Gyorsan megtapogattam őket, felkentem egy-egy csíkot a kezemre és négyet végül meg is vettem. A lilát és a kéket hagytam ott, mivel azok színe nem tetszett, a többi viszont nagyon is. Sőt, amikor visszamentem és megmutogattam a kolléganőknek az új szerzeményeket ők is rögtön áradoztak:D

Na, akkor nézzük a színeket:

(01) Fabulous: sötét csokoládé barna főleg arany csillámmal, de azért találni benne pirosat és zöldet is.
(02) Stage Beauty: ez a kedvencem, amolyan bronzos, pezsgős szín, arany és bronz színű csillámokkal
(05) Pretty Rockin': mély szürke erős kékes fénnyel, zöld, piros, kék és ezüst csillámmal
(06) Bling Bling: meleg, vaníliás fehér, pezsgő csillámmal

Amit összességében elmondhatok a szemfestékekről, h nagyon kellemes a textúrájuk, könnyű velük dolgozni. Alapjáraton kicsit haloványak, de megfelelő alappal vagy nedvesen sokkal intenzívebb lesz a színük. A tartósságukkal sincs semmi baj, a munkanapom végén még mindig ott volt minden, ahova azt reggel felpakoltam. Az egyetlen hibája a festékeknek, h felvitelkor a csillám hajlamos a szóródásra, így a szemünk alá igen csak kell a púderárok. Ettől eltekintve viszont nekem nagyon tetszenek ezek a szemfestékek, így remélem, h később új színekkel bővítik majd a választékot.
Még pár szó a csomagolásról, ami első ránézésre elég olcsónak tűnik, de elég stabil, jól védi a szemfestéket és lényegesen jobban használható, mint a mono szemfestékek lapos kis tégelye.

Once in a lunch break I went into a Rossmann for a few things, and guess what I saw something new which I had to try, and buy it. I saw six new eyeshadows, tested them and bought four. The other two shades, a shimmery purple and a blue were to disco ball like for me. When I went back to my place and showed my colleagues what I got they instantly were charmed:D

So here are the colors

(01) Fabulous: deep chocolate brown, with mostly gold glitter, but there is also a hint of pink and green in it
(02) Stage beauty: this is my favourite, it is a bronzey champagne color, with gold shimmer
(05) Pretty Rockin': dark gunmetal silver with a touch of blue, and mutlicolored glitter
(06) Bling Bling: warm, vanille white with champagne glitter

About the shadows, they are soft, nice to work with, easy to blend. You can use the sheer, but intensify the color with a base or by using them wet. Only con for me was, that there is a lot of fallout, so you have to be prepared for that.
Just a few words about the packaging, it looks cheap but it is sturdy enough to protect the shadow, and it is much easier to handle than the flat packaging of the mono eyeshadows.

Natural light, no flash
 




With flash
 




Swatches: dry/ wet (natural/indoor light)









Ti kipróbáltátok már ezeket, mi a véleményetek?

Have you tried one of these, what's your opinion?

6 megjegyzés:

Suzanne írta...

A mákos süti a legszebb:DD

babicsek írta...

@Suzanne:

az ízért nem vállalok felelősséget:D

Török Brigitta írta...

Húú a csokisbarnás szín nagyon tetszik ! :)

sunnysideup írta...

Nekem megvan a bézs és a barna, csudijók, imádom őket!:)

SophiEl írta...

Ebbe a kékes színűbe beleszerettem. :) De a barna is szép.

Török Brigitta írta...

Itt a blogom,ha érdekel bár még nagyon az elején vagyok !
http://kicsidva.blogspot.com/

Megjegyzés küldése

 
Copyright (c) 2010 babicsek's beauty bag. Design by WPThemes Expert
Themes By Buy My Themes And Cheap Conveyancing.