2011. május 13., péntek

i am so meeeh

Nem nehéz észrevenni, h mostanság szinte semmit sem foglalkoztam a bloggal, ami annak köszönhető, h valahogy elvesztettem kicsit a lendületet, h fényképezzek, írjak stb. Nem tudom, h ez honnan jött és miért, de azt tudom, h biztos el fog múlni, addig is essen szó valami olyanról, ami itthon még elég új, külföldön viszont már jól bevált rutin.

It's not hard to notice, that I did not post anything new. I don't know why but I have a I don't want to take pics, write posts kind of phase. Don't ask my why this came over me, cause I don't know the answer either, but I'm sure it'll go away. Till then I would like to talk about something which is a bit new here in Hungary, but is well known practice in the other half of the world.




Már a múltkor is hasonló írás megírásán gondolkodtam, amikor a Max Factortól nagyon kedvesen meghívtak egy találkozóra, amire időhiány miatt sajnos nem tudtam elmenni. Viszont azóta is nézegettem az oldalukat, figyeltem, h mikor lesznek fent Facebookon és örömmel tapasztaltam, h a levélben leírt dolgok nem csak hangzatos frázisok voltak, a márka tényleg nyitott nem csak a vásárlók, hanem az online közösség felé is. Na ez az, amire külföldön már régebb óta rájöttek, h mennyire hasznos dolog, hiszen így sokkal interaktívabban lehet kommunikálni a célközönséggel, a termékeket is jobban be lehet mutatni, szal klassz dolog. Persze tudja mindenki, h ez nem azért történik, mert egy cég hú de jó fej akar lenni, a lényeg természetesen a profit, de azért szerintem jelentős különbség van aközött, h ha csak szimplán el akarnak adni nekem valamit, na és aközött, h ha érzem, h foglalkoznak velem, mint vásárlóval és nem csak egy két lábon járó pénztárcának néznek.
Ha pedig nem vásárlóként, hanem bloggerként nézek a dolgok mögé, akkor is úgy érzem, h egy ilyen helyzetben mindenki csak nyerhet, hiszen a márka viszonylag sok felületen jelenhet meg, szélesebb körben válhat ismertté, míg bloggerként lehetőséget kapunk, h részletesebben megismerjük magát a céget, hamarabb találkozhatunk az új termékekkel és nem utolsó sorban egy-egy találkozón egymást is megismerhetjük:D

Az ok, h miért pont most írom meg ezt a bejegyzést az, h a Max Factor szavazást indított, ahol mindenki szavazhat kedvenc blogjára, vagy akár nevezheti saját kis oldalát. Én mindenkit arra buzdítok, h szavazzon, hiszen nem kerül sem pénzbe, sem hatalmas energiába, viszont a csajok/blogok megérdemelnek minden kattintást, és biztos vagyok benne, h a nyertesnek sokat jelent majd az Év Bloggerinája cím:)


I wanted to write this post around that time, when I got a nice invitation from Max Factor to meet with them, other bloggers and get a little look behind the brand. Sadly I could not go, but since then I was watching out for them to launch their Facebook page and I was happy to see, that the thing they mentioned in their mail were really comming true. This maybe a best practice abroad but not so much here in Hungary. I don't say that this was the first time a brand did this, but I really liked how they did this, and the fact that they are getting more in touch with the online community and their customers. For sure money is behind this whole thing, but for me as a customer it does matter if I can get in contact with a brand and I'm treated as a human, or if they just want to sell their stuff and think of me as a wandering, talking purse.
As a blogger I also think that this is a good idea, cause this way a brand can show what goes on behind the scene, a lot of people will talk about them and even more can get to know them, while the bloggers can check out the new products before they hit the store. So it's a win-win situation for everyone:D

I'll leave out the last part cause it's about an election held by Max Factor, where the fans have the chance to vote for this years best blogger. 


Ti voltatok már esetleg ilyen rendezvényen, mik a tapasztalataitok?
Have you ever been to an event like that, what are your experiences?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 
Copyright (c) 2010 babicsek's beauty bag. Design by WPThemes Expert
Themes By Buy My Themes And Cheap Conveyancing.