2010. január 28., csütörtök

grrr 1.


Vannak dolgok, amik zavarnak. Sajnos ezzel nem vagyok egyedül. Sokszor megpróbálok nem tudomást venni ezekről, de nem mindig sikerül. Kicsit idegesít a szomszéd, akinek hajnal kettőkor támad bulizhatnékja, de ami még ennél is jobban idegesít az a felkészületlen eladók sokasága, akikkel meg kell küzdenem. Időnként azt érzem, h bennem van a hiba, talán túl sokat várok el tőlük, így gondoltam leírok egy történetet, hát ha más is volt már ilyen helyzetben, és akkor talán kimondhatnám, h a hiba még sem az én készülékemben van.

Pár héttel ezelőtt az Árkádban barangoltam és úgy gondoltam benézek a Douglasba, h hát ha megjött már a Lancome tavaszi kollekciója. Szerencsém volt, tényleg volt pár darab, ami már kapható volt, de volt olyan is, amit hiába kerestem még csak tesztert sem kaptak belőle. A nagyon kedves és felkészült eladó lánytól kértem egy körömlakkot és úgy voltam vele, h majd megnézem a többi üzletet is, hát ha ott több szerencsével járok. A körömlakk amúgy valami fantasztikus, gyönyörű, egyedi, és aki teheti, az szerintem vegye meg, mert megéri! (Hidegebb fénynél nagyon sötét kéknek látszik, melegebb fénynél viszont gyönyörű méregzöld, a kék és zöld csillámok pedig csak szebbé teszik.)
Mivel nemrég az Arénában voltam, h a MAC-nél felvegyem a kis csomagom, gondoltam beugrok a Douglasba is megnézni, h itt milyen darabok vannak meg a kollekcióból. Sajnos ugyanaz volt a helyzet, a zöld Kohl Gloss ceruzából itt sem volt teszter, és amikor megkérdeztem, h a Baby Kiss in Coral nevű termék érkezése mikorra várható, akkor mindkét eladó lesápadt. Az egyik még csak nem is hallott ilyenről, a másik pedig elég flegmán odavetette, h jövő héten lesz eligazítás, majd talán ott többet mondanak nekik. Amikor pedig megkérdezte, h hol láttam a terméket, akkor végképp engem akart hülyének beállítani. A terméket a Lancome honlapján, és ezernyi blogon láttam, szal nem én találtam ki! Félre ne értsen senki, nem az volt a bajom, h nem volt az adott termékből egy darab se, hanem az, h az eladók felkészületlenek voltak és rám akarták verni a balhét. Csak halkan jegyzem meg, h ha én ilyen helyen dolgoznék nem várnám meg az eligazítást, hanem mielőtt megjönne az áru végig böngészném a netet, hiszen ott rengeteg infó van. Napi fél óra alatt simán össze lehet szedni a friss híreket, és ha az ember nem is tudja másnap minden új termék nevét, de legalább képben van, h mi micsoda, melyik márkához köthető!!!
Nem szorosan témához kapcsolódik, de az a benyomásom, h a Douglasban dolgozó hölgyek nagy része nem tud sminkelni. Szörnyen vastag alapozó réteget használnak, a szemfestéket pedig nem dolgozzák el rendesen. Ez elég ciki, ha az ember másnak akar sminket eladni és tanácsokat adni:S

A keresett termékekről pár kép:




There some thins that annoy me. I know I'm not alone with this. Mainly I try not to let these things bother me, but sometimes I fail, and then I get uppset. Sometimes I'm upset about my neighbor who likes to party at 2 o'clock, in the morning, but I'm even more upset about incompetent sales persons. They don't know what you're looking for, they can't really help you, and most of them try to blame you for their own fail. Sometimes I think that maybe I have to high expectations, so I decided to write down a story, and maybe somebody may say, that these kind of things aren't my fault.

A few weeks ago I was in the Árkád shopping maul and decided to go into the Douglas shop, which is a beaty department store with several high end brands. I was curious about the new Lancome collection, which is called Oh My Rose. The press photos were amazing, and very tempting. The sales girl was very kind and explained, that they didn't get everything from the collection, and some of the testers are also missing. Anyway I asked her for the Pop Petrol nail vernish, and thought that I may go to another store, and have more luck there. (About the nail vernish, it's truly amazing! In whiter, natural light the base color is a very dark blueish green, but in warmer, indoor light the base color turns into a deep, dark green, and the blue, green microglitter makes it even more beautiful. Get your hands on it if can!)
Recently I went to my MAC store in the Aréna Plaza, and because the Douglas is right there I wnet in to take a look at the items they got. They also didn't carry the petrol Kohl Gloss, and the Baby Kiss in Coral was also missing. What got me upset was the fact, that the two sales associates didn't even knew what item I was looking for, and they were asking me stupid questions like where did I see these things, and what is this Baby Kiss thing. When replied that it was on the Lancome Europe site and on several beauty blogs she was very rude to me. I know that they carry a lot of things, and brands in their store, but I don't think that is would be so hard to be aware of them. I think if the sales persons would read the beauty blogs, and the press releases they get, they would be much more helpful to the customers. And even if they don't know about something, they shouldn't blame the cutomer for their failure!
Another thing about these ladies in these stores is, that most of them can't do a good make up. They wear to much foundation, and can't blend the eyeshadow proper, and I think this sucks, cause they want to sell make up, and give advice if a customer asks for it:S


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 
Copyright (c) 2010 babicsek's beauty bag. Design by WPThemes Expert
Themes By Buy My Themes And Cheap Conveyancing.