2010. november 16., kedd

still OoO

Mindenkinek köszönöm a jó kívánságokat. Azt ugyan nem mondhatom, h erősen javuló tendenciát mutatok, de azért már jobban vagyok mint egy hete. A gép előtt még mindig nem tudok sok időt tölteni, viszont van pár kép, amit szerettem volna megosztani veletek. Én magam nem vagyok nagy Harry Potter rajongó, bár egy két filmet megnéztem, mert a látványvilág kellemesen érdekes, viszont Emma Watsonra azért oda szoktam figyelni, mert szerintem nagyon bájos jelenség. A mostani Burberry szerkója nem annyira kedves, inkább dögös és én azonnal elfogadnám, mind a táskát, mind a kabátot. (Remélem Emma továbbra is megmarad ilyennek, amilyen és nem követi az amcsi sztárocskák alkohol - drog - börtön karrierjét.) A táskát nem tudom, de a kabát ha jól emlékszem a Burberry Prorsum 2011 tavaszi kollekciójához tartozik.



Thank you for all the good wishes. I'm still not ready to go back to work, or to sit in front of my laptop for hours, but I'm getting better. Even if I'm not great I wanted to share some pics with you. I'm not a huge Harry Potter fan, but I saw a few movies, cause the visual world they've created looks faboulus. So I'm not so interedted in the saga, but I like Emma Watson. I think she is very charming, and has a great sense for style.  (I hope she'll stay this way, and won't step on to the american road of alcohol - drugs - prison.) She was seen at the Heathrow Airport looking not so charming, but very sexy and stylish. I love the bag and the coat, I would instantly take home both. I don't know about the phyton bag, but the coat is from the Burberry Prorsum 2011 spring collection.



Two more pics from the airport. (click them to see them bigger)




0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 
Copyright (c) 2010 babicsek's beauty bag. Design by WPThemes Expert
Themes By Buy My Themes And Cheap Conveyancing.