2009. július 18., szombat

Balea tusfürdő

Itthon két nagy drogéria csatázik az emberek kegyeiért, és persze a pénzükért. Bevallom én a DM-esek táborát erősítem. No nem mintha baromi nagy különbség lenne a konkurensek közt, de ezzel a bolthálózattal hamarabb ismerkedtem meg, tetszett, így ma már megszokásból is inkább oda megyek. A múltkor eszembe jutott, h tusfürdőből már igen kevés van, így elkezdtem böngészni a polcon sorakozó flakonokat. Az elsődleges szempont itt, akármilyen meglepő az ár, nem azért mert fukar vagyok, pusztán azért, mert a tusfürdő nem sokat van az ember bőrén, hiszen csak bedörzsöljük magunkat, aztán már mossuk is le. Ennek köszönhetően viszont totál mindegy, h milyen hiperüberszuper hatóanyagokkal és csodaszerekkel pakolták tele, nem lesz elég ideje, h felszívódjon. Logikus következtetés tehát, h jó az olcsó is. Ez amúgy nem egyenlő azzal, h minden szart magamra kenek. Nézegettem az egység árakat, és hamar a Balea mellett kötöttem ki, ennek ml-e kemény 1 forintba került. Az adóemelés óta nemtom, h változott-e valamit, de gondolom arányosan drágult a többivel együtt, így még mindig ez lesz az egyik legolcsóbb:D

A Balea a DM saját termékcsaládja, és bevallom eddig nem nagyon használtam ilyet. Ekkor jött amúgy elő a számomra másik lényeges szempont az illat. Nem szeretem a nagyon mű és erős illatokat. Legyen érezhető, de nem tolakodó, és ha megszagolom, akkor egy gyümölcs, egy kókuszdió, egy üveg méz jusson eszembe róla, nem pedig egy labor tele színes üvegcsékkel.
Amikor ott jártam kétféle tusfürdő volt, még pedig a sima krémes és a wellnes. A wellnesnek átlátszó flakonja van, és ami ennél is fontosabb, h az ÖkoTest szervezetnél megkapta a jó osztályzatot, ami annyit tesz, h nincsenek benne káros vagy gyanús anyagok. A krémesnél talán egy-kettő kapta meg ezt az osztályzatot, de a többi sem lehet rossz, csak épp a nagyon szigorú követelményeknek nem feleltek meg. A krémesnél negatívumként kiemelném a narancsosat, mandarinosat (szerintem ez amúgy ugyanaz az illat, csak kétféle címkével) és a mézeset. Ezeknek szerintem szörnyen mű illatuk volt. Ami nekem tetszett az egyértelműen a kókuszos volt, így abból egy pici flakonosat be is pakoltam a kosárba, h jó lesz majd utazós tusfürdőnek. Ha jól emlékszem még volt még bambuszos és talán áfonyás. Persze megszagoltam a wellnes család termékeit is, itt egyedül a citromfüves nyerte el a tetszésemet, de az nagyon. Kellemes, könnyed, friss illat, így kell ezt kéremszépen:D Itt még valami lila borzalom volt, de a színén kívül semmi jót nem tudott felmutatni.

Hazaérve alig vártam, h kipróbálhassam. Bevallom kicsit meglepődtem, ugyanis a wellness tusfürdő elég folyékonyra sikeredett, így kicsit több jött ki a flakonból, mint amennyit szerettem volna, de ez persze többször nem fordult elő. Amúgy ez nem feltétlenül rossz dolog, mert így, ha már fogyóban van a tusfürdő és az ember fejre állítja, akkor tényleg kijön belöle az összes, és erről könnyű is megbizonyosodni, mivel maga a flakon átlátszó. A kókuszos amolyan hagyományos tusfürdő, nem olyan folyékony, kicsit krémes, kellemesen kenhető, az illat tényleg nem tolakodó, passzol a nyárhoz. Ezek után azt hiszem maradok ezeknél a termékeknél, hiszen jó is, és nem kerül sokba:D

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 
Copyright (c) 2010 babicsek's beauty bag. Design by WPThemes Expert
Themes By Buy My Themes And Cheap Conveyancing.