2009. július 19., vasárnap

neutrogena wave

Hosszas gondolkodás után végre vettem magamnak egy Neutrogena Wave névre keresztelt kütyüt, ami elviekben sokat lendít a bőrtisztításon, és magán a bőr állapotán is. Egy ideje már kicsit meg van gajdulva a bőröm, nem igazán tudok vele mit kezdeni, így elkezdtem nézelődni, h mit is lehetne csinálni. A helyzet nem olyan szörnyű, a pórusaim tágultak ki és most hajlamos vagyok a pirosodásra. Tudom emiatt nem jön el a világvége, de azért, ha lehet én ezekről is lemondanék. Sokáig nézelődtem, h vajon melyik új csodaszert kellene kipróbálnom, és sok-sok vélemény átböngészése után a Neutrogena Wave mellett döntöttem. Azoknak, akiknek nem mond semmit a név, ez az a fura formájú pink-fehér bigyó:D

Ez itt:


A DM-ben vettem kicsivel több mint 4000 forintért, kicsit húztam is a számat, h lehet nem kellene, de hajt a kíváncsiság. Fene bele. A dobozban maga a kütyü található, egy elem, és két fehér tasak, amiben a korongok vannak, konkrétan 14 darab. Az embernek csak annyi a dolga, h berakja az elemet, felrak egy korongocskát a megfelelő helyre, víz alá tartja, és amikor kicsit felhabosodott, akkor bekapcsolja és végigzörög fele az arcán. Jelentem első alkalommal egy rövid, de annál masszívabb röhögőgörcs tört rám:D:D:D:D Egyszerűen az ahogy rezgett a kicsike, meg a látvány, h én épp a fejemen megyek vele végig együttesen olyan élmény volt, h nem bírtam ki. De semmi vész, hamar meg lehet szokni. A korongokon található lemosó kellemes, jó illata van, ami nem is erős. Leginkább amúgy egy arctonikhoz tudnám hasonlítani a hatását, mivel nem tartalmaz radírozó szemcséket, szimplán a tisztításra szolgál. Az extra pedig elviekben az, h a rezgés hatására a bőr kicsit jobban megnyílik, a folyadék jobban el tudja távolítani a szennyeződéseket, és utána hidratáló krém is jobban fel tud szívódni. Remélem tényleg így van! A gyártó szerint minden napos használatra alkalmas, de én az szerintem 2 naponta fogom csak megtenni, felváltva a hagyomány tonikommal. Gondolom 2-3 héten belül lesz hatása az egésznek. Amit már most el tudok mondani, h használat után simábbnak éreztem a bőröm és ez nem egy átmeneti érzés volt, hanem órákkal később is megmaradt.

Az elkövetkezendő hetekben figyelni fogom magam és beszámolok a változásokról:D

Ui.:Állítólag van egy egyszerű, házi csodaszer is, az aszpirin pakolás.Pár bogyót összetör az ember, elkeveri vízzel, felkeni, hagyja hatni egy ideig, majd lemossa. Ez állítólag fertőtleníti a bőrt, és ha be van gyulladva vagy vannak rajta gyulladt pontok, akkor a pakolás után javul a helyzet. Lehet ezt is kipróbálom:D

2 megjegyzés:

Your Aurora írta...

Én ma vettem 1125 Ft-ért a Rossmannban és már alig várom, hogy kipróbáljam:D Barátommal szétröhögtük magunkat a rezgésen, de finom érzés ^^

babicsek írta...

@ Your Aurora:

Remélem a tied tartósabb lesz mint az enyém, további jó nevetgélést kívánok:D

A Neutrogena amúgy kicserélte az enyémet, de azóta csak nagyon ritkán használtam:(

Megjegyzés küldése

 
Copyright (c) 2010 babicsek's beauty bag. Design by WPThemes Expert
Themes By Buy My Themes And Cheap Conveyancing.