2010. október 10., vasárnap

bourjois polishes

A múltkor ígértem, h megpróbálom újból felvenni az események fonalát és életem unalmas folyása helyett újból izgalmas, de legalábbis érdekes dolgokkal kényeztetlek majd benneteket. Ím legyen, jöjjenek a Bourjois körömlakkok, amelyekre még kicsit régebben tettem szert és sajnos elég felemás a viszonyunk. Nevük sajnos nincs, de az egyik üveg alján egy 16-ost, míg a másik alján egy 37-est véltem felfedezni, így maradok ennél a számozásnál.

37 on the left, 16 on the right

In the past I promised you to not bother you with the details of my boring life, instead bringing you some exciting or at least interesting reviews. So here we go with these to Bourjois polishes, which I bought a long time ago. Our relationship is not so happy, I'll tell you in this review why. The polishes don have names, so I'll go with the numbers found embossed on the bottom of the bottles. Jump in.




Szal, amikor anno megvettem ezt a két üveg körömlakkot, akkor még nem ismertem a Bourjois ilyen jellegű termékeit, és ez amolyan meglátni és megszeretni vásárlás volt. Sokat elárul, h azóta több ilyen lakkot nem vettem, de nem akarok ennyire előre szaladni, haladjunk a megszokott sorrendben, jöjjön a csomagolás. Mit ne mondjak, szerintem kicsit idétlen, ráadásul tárolni sem valami könnyű, mert kb kétszer olyan magasak az üvegcsék, mint egy átlag darab. Ami tárolásnál hátrány, az lakkozásnál azért nem olyan rossz, hiszen a hosszú kupakot elég kényelmes fogni, így könnyű használni. Ami szintén eltér a megszokottól az maga az ecset, amely hihetetlenül széles és így gyakran egy ecsetvonás is elég ahhoz, h szépen beterítsük az egész körmünk felületét. Az ecset vége amúgy lekerekített, de nem vettem észre, h ez lényegesen befolyásolná a lakkozást.


Yes, I forgot to put a regular brush next to it:P

A while back, when I bought these to polishes I didn't anything about Bourjois polishes, but I think the fact that I never bought a polish from them since then speaks for itself. But don't reach so far, let's start with the packaging, which I think is somewhere between funny and unsightly. It is nearly impossible to store these ones with other brands, cause these bottles are nearly the twice in height. What seems to be a disadvantage at first is pretty handy when you are using the polishes. The long grip is comfortable and makes it easy to use the polish with a steady hand. The brush is also very useful, cause it's really large so often one stroke is enough to cover your whole nail. I don't know if the round shape of the brush makes it more easy to use the polish or not.


Jöjjenek a lakkok, a 37-es egy gyönyörű mély padlizsán apró magenta, pink és arany csillámokkal, a 16-os pedig egy kellemes rózsaszínes pezsgő. Sajnos mindkét lakkal nem kevés gond van, ugyanis rettentően hajlamosak a buborékosodásra. Nem is tudom, h hányféle alaplakkot próbáltam végig, mire megtaláltam azt a kombinációt, amellyel a legkevesebb buborék jelent meg. Ezen kívül a világosabb, pezsgős árnyalat, ahogy a képeken is látszik, rettentően csíkos. Egyszerűen nem lehet úgy felkenni, h ne legyen tele ecsetvonásokkal, amelyek azért eléggé rontják az összképet, pedig a szín maga nagyon szép. Az előbb említett problémákat csak tetőzi az a tény, h a lakkok nem valami tartósak, kb 1-2 után már eléggé megviseltnek tűnnek.

Let's go on to the polishes. As I said they don't have names, only numbers. 37 is a beautiful dark eggplant kind of purple, with magenta and gold microglitter in it, while 16 is a very nice pinky champage kind of color. Both are great colors, but the formule is just  a pain in the ass. The polishes have a strong bubble tendency. I don't know how many basecoats I tried till I got to a decent result, with just a few bubbles. The other problem affects only the lighter color, it's so streaky, it's impossible to get a nice looking nail, you can't avoid the streaks, which is a shame cause the color is great. Another problem with the polishes is, that they don't really last, after 1-2 days you already have chipping and tipwear.




Időközben a honlapon felfedeztem a lakkokat, a 37-es igazából T9-es néven fut, míg a 16-os a  csodás T3 megnevezésre hallgat. Lehet, h azóta mióta én megvettem a lakkokat már átdolgozták a textúrájukat, de erős kétségeim vannak efelől, így nem igazán ajánlom őket. Annyi velük a macera, h hihetetlen, tehát ha csak nem láttok meg egy olyan színt, amibe azonnal ott helyben reménytelenül beleszerettek  szerintem hagyjátok ki ezeket a lakkokat.

Meanwhile I found the names for the polishes, 37 is called T9 and 16 is called T3. Maybe the polishes got a formula update since I bought them, but I doubt this, so if you don't see a color which you really really want skip on these.


2 megjegyzés:

Suzy írta...

Nekem van egy bordó és egy metálszürke, azokat szeretem, szépen fednek és tényleg könnyű felvinni, de ahogy írod, gyorsan lekopik :( pedig ez a két szín is nagyon szép!

babicsek írta...

@Suzy:
A színek tényleg szépek és amikor a boltban meglátom,akkor meg is szoktam nézegetni,de a gyors kopás miatt mindig lebeszélem magam a vásárlásról.

Megjegyzés küldése

 
Copyright (c) 2010 babicsek's beauty bag. Design by WPThemes Expert
Themes By Buy My Themes And Cheap Conveyancing.