2010. október 24., vasárnap

manhattan water flash gloss

A múltkor már nem is tudom miért mentem be az egyik DM-be - azt hiszem samponért - amikor a pénztár felé menet megakadt a szemem a Manhattan standján. Ezt a márkát valahogy mindig kihagytam a szórásból, miután gimis koromban volt szerencsém kipróbálni egy lakkjukat és valami háromszínű szájfényüket. Mondanom sem kell, h egyik sem nyerte el a tetszésemet, így következetesen nem figyeltem oda rájuk. Tudom, nem voltam valami igazságos, így most mivel ráérőben voltam kicsit jobban körül néztem. (Bár a kedves anyuka és kicsi lánya eléggé idegesítő akadályt jelentettek. Félre ne értse senki, szeretem a gyerekeket, de amikor a lányka kb. harmadjára tolta nekem a kocsit, akkor már kezdtem kicsit csúnyán nézni. Sajnos anyuka a sminkek bogarászásával volt elfoglalva, és vastagon leszarta, h mit csinál a gyereke., én viszont nem azért vagyok, h más gyerekét neveljem, csak mert ő túl hülye, lusta vagy elfoglalt hozzá..) Szal, láttam több érdekesnek, izgalmasnak tűnő dolgot is, de igazság szerint egy  kisebb szájfény válogatáson akadt meg leginkább a szemem. Na itt kicsit elidőztem, majd úgy döntöttem, h az egyiket meg is veszem. Így került hozzám a Water Flash Gloss 53C.


The last time I went into a DM shop - I think it was because of shampoo - I wasn't in a rush so when I got to the Manhattan Cosmetics section I took my time to look what they've got. To tell the truth I'm wasn't a big fan of the brand since in highschool I had an encounter with a polish and a tricolor swirled gloss of them. I wanted to give them another try, I mean everyone deserves a second chance, so why not. (The only annoying thing was a little girl with her mom. I really like kids, but after she run into me three times with that rolling cart I was getting a bit pissed of and looked a little angry towards her mom. The problem was that mommy was so busy looking through the cosmetics, that she pretty much didn't even realize what her daughter was doing. Don't missunderstand me, but I'm not there to raise someone elses kid, just because she's too lazy, busy or anything else to do it...) Back to the makeup. So after took a closer look I got interested in a little gloss collection, and decided to get myself one to see how it will work. That how the Water Flash Gloss 53C came home with me.




Az első, ami miatt pont ezeken a szájfényeken akadt meg a szemem az a csomagolás volt. Nem a megszokott kis tubus jellegű dolog, hanem inkább olyan kinézetük van, mint egy kupakos kis kémcsőnek. A poén az egészben, h simán fejre lehet ezáltal állítani őket, így nem kell az alján matatni a maradékért. Szerintem elég ötletes, bár lehet, h mást meg pont, h rémiszteni fog ez a kinézet, ha belegondol, h az egészségügyben mi mindenre használják a kémcsöveket. Na, de hagyjuk a dolgok ezen részét, nem akarom, h itt bárki is elzöldüljön. Nézzük hogyan is néz ki a szájfény kívülről.


The first thing why I got hooked on this gloss was the packaging, it's like a little test tube. Some will find this gross, some will like it, I'm in the second group. The great thing about this is that you can palce it upside down, so you don't have to whirl around to scrape out every little tiny bit.

A hat szín közül én egy kellemes barackos rózsaszínes árnyalatot választottam, amiben egyáltalán nincs semmiféle csillám vagy egyéb. A kis kollekcióban amúgy van sötétebb, lilásabb és persze szinte színtelen árnyalat is, de szerintem érdemesebb csak a sötét, erős színekre koncentrálni, mivel a könnyedebbek ugyan kellemes fényt adnak, de színt azt nem. Az 53C valahol a kettő között van, nem teljesen színtelen felkenve, de nem is dob hátast senki tőle.  A szájfény kellemes csillogást ad az ajkaknak, ami szerencsére nem túlzó. Nem szeretem az olyan termékeket, amiktől úgy néz ki az ember szája, mint ha épp most kebelezett volna be egy halomnyi zsírt.
A szájfénynek amúgy kicsit furi, mesterséges, édeskés illata van, ami nem vészes, csak kicsit érdekes. Szerencsére hamar elszáll, így ez szerintem tényleg ne tartson vissza senkit.



Out of the six shade I got myself a nice peachy pink which has no shimmer or glitter in it. Of course there are darker or lighter shades, but I recommend to concentrate on the stronger ones, because the others won't show up on your lips. The shade I got is somewhere inbetween, it's not an OMG kind of color, but it does gives a little tint to the lips. The glosses give a nice sheen to the lips, which is not overdone. I don't like glosses which make your lips look like you've just eating a pile of fat.
The gloss has a little strange, artificial sweet smell, but this goes away very fast, so don't let this bother you.


Összességében azt mondom, h 1200 forintért talán egy picit többet vártam volna, de nem is vagyok igazán csalódott, mert munkába vagy rúzs fölé szerintem kimondottan alkalmas a szájfény.


All in all, I would say that this is not an outstanding gloss, but it's not that bad either, it's a nice work safe gloss for a few bucks. (aproximetly 4,5 €)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 
Copyright (c) 2010 babicsek's beauty bag. Design by WPThemes Expert
Themes By Buy My Themes And Cheap Conveyancing.