2010. december 20., hétfő

armani spring 2011

Tudom tudom még csak tél van, de amikor megláttam ezt a promo képet az Armani 2011-es tavaszi kollekciójához, akkor azért kicsit megálltam. Még annak tükrében is, h biztos rengeteget dolgoztak a képen nekem nagyon tetszik, az a kék valami gyönyörű. Engem teljesen megfogott, rögtön kedvem is támadt felszerelkezni pár kék tussal:D


I know I know it's only winter, but when I saw this promo pic for the Armani 2011 spring collection I had to stop for a moment. I mean I know that the photo went through a lot of processing, but even then I really like it, that blue is so beautiful. After seeing the pic I really felt the need of a good blue eyeliner:D




Sajnos a kollekcióban nyoma sincs ennek a kéknek, helyette van zöld és lila szemfesték, na meg zöld szemcerka. Sose fogom megérteni, h ez mire jó, először szépen lázba hozzák az embert, aztán meg átverés az egész. Azért ha már ennyit beszéltem a kollekcióról megmutizom, hát ha valaki talál magának valami kis apróságot.


Sadly there is no blue in the collection, instead you can get your hands on some greens and purples. I really don't get it why brands have to do this. First they make a great promo photo for the collection, but then there is nothing like that among the products. This is so disappointing, but after all this talk see for yourself what items will be featured in the spring season.

2 megjegyzés:

Anitacska írta...

Talán az a lila mégiscsak kék. ;) Néha a szemfesték lilának tűnik, aztán kiderül, hogy kékes színű.

babicsek írta...

@ Anitacska:

Először én is erre gyanakodtam, de a leírásokban mindenhol lilát írtak, na meg azt, h a lilát és a zöldet összekeverve kaphatjuk meg ezt a szép kék árnyalatot, amit én azért erősen kétlek:D

Megjegyzés küldése

 
Copyright (c) 2010 babicsek's beauty bag. Design by WPThemes Expert
Themes By Buy My Themes And Cheap Conveyancing.