2010. december 27., hétfő

essence nail art twins glitter topper

Jesszum, ilyen hosszú nevet. Szal a mai kis szösszenetben az Essence csillámos fedőlakkjairól lesz szó, szám szerint három darabról. Összesen négy különböző szín közül lehet válogatni, van egy normál, egy kékes, egy magenta és egy lila. Mivel az utolsó nekem nem annyira tetszett, ezért olyat nem vettem, elnézést a lila pártiaktól:D


Jeez, that's a long kind of name. In this little review I will talk about the Essence glitter topcoats, or to be precise three of them. Overall there are four available colors, a normal, a blue, a fuchsia and a purple one. I didn't really like the look of the last one, so I did not buy it, I ask the forgiveness of the purple maniacs:D




A hosszú név kitalálása mellett a felelősöknek még arra is volt ideje, h elnevezzék a színeket. Így a normál lakk a Julia (02), a kék a Clyde (03), míg a magenta a Carrie (04) nevet viseli. Julia esetében egy átlátszó alapban apró kerek és nagyobb, szögletes csillámok vannak. Clyde kicsit átvert, azt hittem, az átlátszó alapban a kicsi kerek csillámok mellett a nagyobb, szögletesek is kékek, de sajnos nem. Az aprócskák tényleg kékek, viszont a nagyobbak sajnos ugyanolyanok, mint Juliánál. Az viszont pozitívum, h Juliával ellentétben itt nem spóroltak az aprócska csillámokkal, bőven tettek bele. Carrienél mind a kisebb, kerek, mint a nagyobb, szögletes csillámok magenta színűek. Az apróbb darabok tekintetében pedig nincs benne olyan sok, mint Clyde esetében, de nem is olyan fukar, mint Julia, tehát kvázi ő az arany középút.

Julia, Carrie and Clyde

The creators of this polishes were so superb that beside of that loooon name they even managed to name the shades. So the normal glitter is called Julia (02), the blue one is Clyde (03) and the fuschia is Carrie (04). Julia has a clear base sprinkled with little round and bigger square glitter. Clyde was a bit tricky, I thought that both the little round part and the bigger square part are blue. Sadly they are not. The little ones are blue, but the square glitters are normal holos. I also have to mention that while Julia has only a few of the round ones Clyde has plenty of them. The third shade Carrie is fully fuchsia, not only the tiny part are of this color, the squares are also fuchsia ones. Little partwise this polish is somewhere in the middle, it hasn't got so much as Clyde, but has a lot more than Julia.

Jöjjenek az árnyalatok egyenként:D/ Let's she those bottles:D

Julia

Carrie

Clyde

Használhatóság tekintetében a lakkok kicsit sűrűbbek, majdnem zselészerűek, és kicsit nehezen lehet eloszlatni a csillámokat, de abszolút nem vészes a dolog. A tartóssággal sincs probléma, maguktól szinte soha nem esik le még egy darab sem. Ami viszont kicsit macerás az a lakk leszedése, mivel a nagyobb csillám darabok nehezen jönnek le. Összességében azért szerintem mindhárom szín jól teljesít, és abszolút megérik az árukat.

Under warm lights, no flash.

With flash.

The polishes are a bit on the thicker side, almost jelly like, and it's a bit hard to spred the glitter evenly, but it's not a big deal. The shades have a good staying power. What is a real pain in the ass is the removing part. OMG, the glitter is really really hard to remove. Overall I think these are good shades and worth their price.

4 megjegyzés:

Lora írta...

huh, tegnap írtam ide egy kommentet, de eltűnt o_O szóval, pont én is erre szeretnék beruházni, az ezüstre mindenképp, meg a pinkre gonodltam, de így a teszted alapján a kék sokkal szimpatikusabb lett nekem.. :)

babicsek írta...

@lora:

Sajnálom, h eltűnt a kommented, időnként megbolondul a blogger:S Örülök, h tetszett a bejegyzés és előre is jó vásárlást:D

Lora írta...

végülis csak egy ezüstöt szereztem be..egyelőre :)

Kata írta...

ezeket én is meg akartam venni, csak bárhol néztem, nem volt, vagy kifogyott.
de aztáán, betévedtem egy egyeurósszerű boltba, ahol ugyanilyeneket találtam, rose nails márka néven, 290 Ft-ért. lila és ezüst, de volt arany is, meg még vagy 10féle, kisebb-nagyobb csillámokkal. már napok óta fenn van, és teljesen jó.

Megjegyzés küldése

 
Copyright (c) 2010 babicsek's beauty bag. Design by WPThemes Expert
Themes By Buy My Themes And Cheap Conveyancing.