2011. március 28., hétfő

bréking

Ma az Alleeban jártam és benéztem a C&A üzletébe, ahol nem csak ugyanolyan párizsi gyűrűt láttam, mint az enyém, hanem masnis Eiffeles fülit is. Szal, aki szeretne olyan gyűrűt mint az enyém az nézzen be hamar, mert mindössze kettő volt belőle.
Egy kis segítség a keresgéléshez, a gyűrűt és a tornyos fekete alapon fehér pöttyös kombót a pénztárnál lévő ékszer részen láttam. A kockás masnis torony összeállítást pedig a mozgólépcsős résznél láttam. Ha szembe álltok a lépcsővel, akkor a bal oldalon van a feketés ékszerek között.

Jó vásárlást:D

(Remélem érthető a leírásom)

Sorry, this time only in hungarian, cause I doubt, that you are willing to travel thousands of miles to buy one ring or a pair of earrings:D

2 megjegyzés:

Lora írta...

nekemis ugyanolyan párizsos gyűrűm van, én debrecenből kaptam ajándékba, de láttam a miskolci c&a-ban is.. :) annyi a gondom vele hogy M-es, és sajna elég nagy az ujjamra, egy s-essel jobban ki lennék békülve :$

babicsek írta...

@ lora:

Nekem is volt olyan gyűrűm, ami nagyobb volt a kelleténél, olyankor általában ragasztottam bele egy "bélést" filcet vagy más anyagot, és akkor már nem lötyögött:D

Megjegyzés küldése

 
Copyright (c) 2010 babicsek's beauty bag. Design by WPThemes Expert
Themes By Buy My Themes And Cheap Conveyancing.