2011. március 16., szerda

mugler fall/winter 2011

Manapság ha valakinek van tetoválása az már nem is olyan kirívó dolog, gondolhatnánk, bár engem a két alkar és a nyaktetkóm miatt már nem egyszer megbámultak/megszóltak. Én úgy vagyok ezzel, h aki akar az csináltasson, aki nem, az meg maradjon úgy ahogy van, mindenkinek a magáét. Nem tudom, h milyen okból, de a Mugler ház most nagyon ráállt erre a témára, legutóbbi divatbemutatójukon is már több tetovált úriember szaladgált a kifutón, az egyik legismertebbet közülük pedig most meg is tették idei őszi/téli kampányuk arcává. Nem meglepő, nekem nagyon bejön, de tuti, h egy-két gyöngysoros dáma a képek láttán nem a finom tea, hanem a drága pezsgő után nyúl majd rémületében:D


Nowdays you would think that having a tattoo is not a big deal, but it still is, I know it, cause I got several stupid comments for my neck and underarm tattoos. I don't care about them much, cause I think if you want to have a tattoo get one, if you don't, then just stay as you are. Nothing really übercomplicated. One fashion house seems to go around this theme very much, cause they had tattooed folks going up and down the runway, and now they decided to cast on of them as their new fall/winter campaign face. As you may guess I like it, but I'm also sure that a few of that jewerly heavy ladies will drink champagne instead of tea as they will face the pictures:D



Skull Boy (Rick Genest) for Mugler


Ti mit gondoltok erről az egészről?

What do you think?

8 megjegyzés:

Anitacska írta...

Szerintem nagyon csúnya, ennek a faszinak az arca is tetoválva van??? Jézus! Azt nem bánom, ha valakinek van egy-két kisebb tetoválása, végülis mindenkinek maga dolga, de én nem vagyok és nem is leszek tetoválva soha.

babicsek írta...

@ Anitacska:

Igen, neki szinte az egész teste tetoválva van:D

citromhab írta...

Nekem tetszik, bár én odavagyok az extrémebb fazonokért. Úgyhogy lájkolnám. :D

babicsek írta...

@ citromhab:

Én is bírom az extrémebb arcokat, főleg azt, amikor valaki ennyire következetesen valósít meg egy tervet és nem csak összevissza varratja magát:D

barbi írta...

ez a pasi van benne gaga új klipjében is, nem?
egyébként tetszik, jó, lehet az utcán szembejönne, megijednék elsőre, de nekem is tetszik, hogy tudatosan néz ki így :)

egyébként lehet róla valahol képet találni, ahol még nincs kitetoválva? mert kerestem, de nem találtam seholsem :(

babicsek írta...

@ barbi:

Igen ő szerepel Gaga Born this way videójában is:D

Sok kép nincs róla tetoválás nélkül, de azért találtam egyet:

http://href.hu/x/eun2

Remélem műkszik majd a link:)

barbi írta...

köszönöm :)
fura ilyet mondani, de őt a tetoválások "megszépítették"

babicsek írta...

@ barbi:

Teljes mértékben egyet értek:D

Megjegyzés küldése

 
Copyright (c) 2010 babicsek's beauty bag. Design by WPThemes Expert
Themes By Buy My Themes And Cheap Conveyancing.