2011. március 23., szerda

listerine coolmint

Tegnap az orvostól jövet beugrottunk DM-be, mivel elfogyott itthon a színfogó kendő. A pénztárnál gyorsan végig böngésztük a kirakott termékeket és megakadt a szemem a Listerine Coolmint szájvízen, gondoltam kipróbálom. Rossz ötlet volt.

Yesterday after a doctors visit we went into a drogerie store cause we were running low on color collecting hankys. At the cashier we took a look at the little selection, and I saw a little bottle of Listerine Coolmint and thought why not. That was a very bad idea.




A szájvíz nem mondom, h szerves része az esti rutinomnak, de azért nem árt időnként használni, és eddig nekem csak a Sensodyne vállt, be, de szeretek kísérletezgetni, más márkákat kipróbálni, ezért dobtam be ezt a szájrobbantós folyadékot.
Színre semmi furcsát nem tapasztaltam, hiszen a legtöbb ilyen cucc a kék/zöld színskálán mozog. Amikor kibontottam és megszagoltam, akkor viszont már kezdtem gyanakodni, h ez a szájvíz erősebb a megszokottnál ugyanis a jól ismert mentolos illat mellé társult valami furcsa, enyhén fertőtlenítőre emlékeztető szag. Gyorsan elolvastam a címkét, és a szokott mennyiséget bekortyoltam. Eleinte minden oké volt, de ahogy öblögettem a furcsa szag immáron furcsa ízzé változott, a szám egyszerre zsibbadt és kezdett el égni, így nem vártam meg a 30 másodpercet, azonnal kiköptem a szájvizet. A durva az volt, h többszöri vízzel való öblögetés után sem múlt el a hatás és a rettentő utóíz, így újra fogat kellett mosnom.
Őszintén szólva nem ajánlom senkinek, mert szerintem ezt a vizet még Chuck Norris is megkönnyezné, bár az is igaz, h olyan erős a hatása, h nem, h baktérium, de működő ízlelőbimbó sem marad utána.


So mouthwater is not basic part of my before bed routine, but it is nice to include it from time to time. Usually I have a bottle of Sensodyne in my bathroom, but I like to try out new things so that's why this bottle of Listerine Coolmint was purchased.
Colorwise it is just your usuall mouthwater green/blue thingy. The first OMG this is not a good idea kind of thought came in to my mind, when I opened the bottle. Beside the well known menthol it had a stragne, disinfectant smell, not very attractive, but hey I still carried on. After taking a mouthful of it I knew we're not going to be friends, cause the strange smell turned into a strange taste, my mouth got numb but was burning at the same time. I spit out everything, rinsed with water but still had that awful taste in my mouth so I brushed my teeth again.
To the truth I do not recommend this stuff to anyone, I think even Chuck Norris would cry if he had to rinse with this it for 30 seconds. This thing is so strong that there will be no bacteria or tasting buds left alive after it.

10 megjegyzés:

Annus21 írta...

Én is szemeztem vele. De ilyen véleményeket olvastam róla amit te is írtál.
Maradok az Elmex pirosnál:)

Janka írta...

én már nem az első flakonnal fogyasztom el, és ez az égető érzés csak az első egy-két használatkor jelentkezik, szerintem abszolút megszokható... a zsibbasztó érzést az ínyemen meg már kb. élvezem is :D főleg, hogy ez az összehúzó hatás teljesen természetes. úgyhogy én ajánlom, hogy tegyél vele még pár próbát, csak hozzá kell szokni. elvégre mégsem kakaó... (:

babicsek írta...

@ Lulu21:

Az Elmexet még nem próbáltam, de szerintem most egy darabig visszatérek a megszokott Sensodyne verzióhoz.

@ Janka:

Köszi az ellenpéldát, de így lefekvés előtt se az égetés, se a zsibbadás, se a kellemetlen íz nem hiányzik, így puhány módon maradok a megszokottnál, de párom bejelentette, h ő is tesz vele egy próbát:D

Your Aurora írta...

Én egy teljesen olcsó sima változatot próbáltam és az is ugyan így fájt, de megerőltettem magam és kibírtam, viszont 3-4 nap múlva éreztem a fogamon, hogy a védőréteg gyengült és érzékenyebb volt, más volt a felülete, úgyhogy ment a kukába

babicsek írta...

@ Your Aurora:

Ez elég durván hangzik, remélem nem lett belőle komolyabb baj. Azóta már nálunk is a kukában pihen a cucc.

barbi írta...

Már a reklámja is idegesít, nemhogy kipróbálja, de ezek után sem fogom, az utolsó mondaton viszont hangosan felnevettem:D

babicsek írta...

@ barbi:

Igen, a reklám tényleg szörnyű, de próbálom ezeket figyelmen kívül hagyni. Ha volt egy-két vidám perced, akkor már megérte megírni a bejegyzést:D

Rita írta...

Szia,

én már az első üveg felénél tartok (stay White) és tényleg csak az elején mar ennyire durván. Én egyébként nagyon imádom. A fogamat is fehérítette. Meg fogorvos ismerősöm szerint is jobb mint a többi, mert tényleg rendesen kiöli a káros bakt.flórát. :) Szóval én imádom :):)

babicsek írta...

@Rita:

Örülök neki, h neked bejött, használd továbbra is, úgy látszik én gyenge vagyok hozzá:D

totya írta...

Sziasztok,

én imádom az erőspaprikát és a mentholt is és édesszájú vagyok. A savakat nem próbáltam még, bár ugye a nyálban is van egy kis sósav. Ez a cucc hihetetlen, a Corsodyl szájöblögető volt eddig nálam a favorit. Az első használatkor azt gondoltam, ez egy átlagos hígított fogkrémszerű agyonreklámozott lábvíz. Az első 10 szájban töltött másodperc kellemes volt, a további 20 meg alig kibírható. Olyan íze van, mintha cukorszirupot összeöntenénk menthollal, kámforral, chili paprikával(Habanero), alkohollal, 10% sósavval és egy rövid nyomás gázsprével. Én imádom, használat után 10 perccel már negróíz van a számban és mindenki már távolról dicsérni a leheletemet, csak a lelkem ne leheljem ki tőle egyszer.

Megjegyzés küldése

 
Copyright (c) 2010 babicsek's beauty bag. Design by WPThemes Expert
Themes By Buy My Themes And Cheap Conveyancing.