2009. július 18., szombat

Guerlain szájfény

A Guerlain eddig számomra ismeretlen márka volt, valahogy mindig elkerültem őket, pedig általában már a csomagolás önmagában is egy remekmű. Idén nyáron viszont elcsábultam és két szájfényt is vettem a Terracotta kollekcióból. Eredetileg egyet terveztem csak be, de amikor élőben megláttam a színeket, akkor kettő lett belőle, pedig több mint 7000 forintba kerül egy, szal húzós ára van:S

Az egyik, amit megvettem a Rose Pondichery, a másik pedig a Rouge Sultan. Mindkettő gyönyörű, pigmentált, a kívánt szín eléréséhez elég egy réteg is. Az illatuk nem erős, hamar elszáll, így ez nem jelent problémát, és hihetetlenül krémesek. Ettől függetlenül nem árt, ha előtte valamilyen ajakápolóval bekenjük a szánkat. De ami a legjobban tetszik bennük, h mindkettő matt. Igen, ez kicsit paradox, hiszen szájfényekről van szó, de tényleg csak egy nagyon visszafogott, selymes fényük van, semmi zsírosbödöncsillogás jelleg.
A Rose Pondichery egy kellemes, meleg bézs-rózsaszín árnyalat, ami azért inkább rózsaszín, mint bézs, a hétköznapokra tökéletes. Nem hivalkodó, mindenhez passzol, és ha ezt használjuk nyugodtan jobban is kiemelhetjük a szemünket, senkinek nem lesz olyan érzése, ha ránk néz, h ránk borult a fürdőszobaszekrény teljes tartalma.
A Rouge Sultan pedig az a bizonyos vörös, ami azonnal elkápráztatja az embert. Semmilyen beütése nincs, nem rózsaszínes, nem barnás, nem lilás, semmi, egyszerűen vörös. Amikor megláttam azonnal a régi Hollywood dívák vörös ajkai jutottak eszembe. Ez az az árnyalat, amit az ember nem visel minden nap, hanem különleges alkalmakra tartogatja, egyszerűen káprázatos. Sötét hajhoz szerintem tökéletes. Mivel viszont ilyen erős színről van szó, ha emellett döntünk, akkor a szemünket ne sminkeljük túl, mert könnyen közönségessé válhat az egész. A másik, ami nem csak ennél, de minden erősebb színű szájfénynél és rúzsnál elmondható, h jobb, ha nem a mellékelt aplikátorral visszük fel, hanem rúzsecsettel, mert így kisebb az esélye annak, h valami mellémegy:D

A két szájfény egyetlen hátránya, h nem valami tartósak, evés, ivás, és persze párunk körbe csókolgatása nagyon gyorsan lehozza:S


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 
Copyright (c) 2010 babicsek's beauty bag. Design by WPThemes Expert
Themes By Buy My Themes And Cheap Conveyancing.