2010. május 8., szombat

bad day + great haul


Mostanság nem mennek annyira jól a dolgok, minden kicsit szenvedős, de azért próbálom nem feladni. Múltkor láttam az újságosnál, h az egyik női magazin megint akciózik mindenféle kuponnal, így megvettem. (Bevallom nem szoktam az ilyen női lapokat megvenni, mert a tartalom felét már rég láttam a neten, a másik fele meg szimpla butyutaság, tehát azért a használható kb 4 oldalért nem fogok ennyi pénzt kiadni.) Sok jót idén nem találtam benne, de azért volt, ami tetszett, még pedig a Douglas kupon. Ennek örömére ma be is néztem az Árkádban található üzletükbe. Ami eleve szerepelt a listámon az a Shiseido Hydro Powder szemfesték egy újabb árnyalata volt, egy dupla szemcerka szintén tőlük, egy friss, könnyed parfüm, mert amit eddig használtam lassan olyan száraz lesz, mint a sivatag, és egy Clinique szett, h lestrapált bőrömnek is tegyek valami jót. Ehhez képest egy rakat cuccal jöttem haza, ugyanis mindenféle akció volt, amit észre sem vettem. A Shiseido termékek mellé kaptam egy aranyos, fekete és piros, két szintes dobozkát, míg a Chanel parfüm mellé egy igen csak szépen megtömött szatyrot. Ajándék ugyan nem járt a Clinique szett mellé, de mivel eleve szettben vettem olcsóbb volt, mint ha egyenként vettem volna meg a termékeket.

Things aren't going very easy these days, but I try my best not to give up. Every year a bunch of magazines are coupons, so you can buy a lot's of products cheaper. (I don't really buy these magazines, cause they are not really up to date, full of ads and useless crap.) There wasn't so many coupons which I wanted to use, but there was one I knew I'm definetly gonna use, the one for the Douglas stores. So today I went back with a solid list. I wanted buy another shade of the Shiseido Hydro Powder eyeshadow, one of their dual ended eye pencils, a new perfume, cause mine is running very low, and a little skincare from Clinique. I managed to grab everything, and a lot more, cause there were little promotions, that I didn't even realize. So as an extra I got a little black and red case from Shiseido, and a bag full of goodies from Chanel. I was so happy:D

Todays haul:)



All the Shiseido goodies:D

Chanel Chance perfume

I loved the cute packaging.

This was inside the bag.


Little flower, mini perfume, sample skincare and mascara:D

I think after spraying it with my new perfume I'll put it to my clothes.

A little Chanel for on the road.

I love sample sizes, they're the best way to try something new.

További szép napot mindenkinek!
Have a nice day!

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 
Copyright (c) 2010 babicsek's beauty bag. Design by WPThemes Expert
Themes By Buy My Themes And Cheap Conveyancing.