2010. augusztus 8., vasárnap

haul it

Pénteken és szombaton jutott időm egy kis vásárlásra. Sajnos egyelőre csak igen kevés képet tudok mutatni, mert a fényviszonyok közel sem ideálisak. Azért megmutatom, h mit sikerült beszerezni:D


On friday and saturday I did a little shopping. Sorry for the few pics but the lighting is craptastic.





A Rossmannban azért mentem, h megszerezzem a csillámos körömlakkot, mert az előző boltban nem volt belőle már egy darab sem, ahogy a három részes korrektorukból sem. Szerencsére a második üzletben mindkettőből találtam, így gyorsan be is pakoltam egyet-egyet a kosaramba. Ezen kívül az akciónak köszönhetően az Astor termékek közt is garázdálkodtam kicsit. A választásom az új Stimulong szempillaspirálra és két Perfect Blush pirosítóra esett. Amúgy hármat akartam venni, de az egyik színből már egy darab sem volt.
Itthon nagyon örültem a szerzeményeknek, de sajnos történt egy apró baki is. Vásárláskor nem vettem észre, h az Essence korrektort valaki kinyitotta és a bézs részbe belenyúlt. Nem vészes a dolog, csak legközelebb jobban fogok figyelni, és nektek is ezt ajánlom.


I went into a Rossmann shop to get myself one of their nail polishes and their 3-in-1 corrector. I coudln't find a single one of them, so I had go to another store. There I found both, and I saw that the Astor products are on sale. I got myself their new Stimulong mascara, and two of their Perfect Blushes. I also wanted a third color, but it was sold out, maybe next time.
I was happy, but at home I noticed that somebody dipped her finger into the beige part of the corrector. It's not a big problem, but next time I try to pay more attention to such details.


Most pedig tartozom egy kis vallomással. Imádom a füzeteket és tollakat. Nem tehetek róla, így bár csak egy füzetért mentem be a boltba, rögtön hárommal sikerült távoznom:D


I have to admit I love stationary, so when I went to buy me one notebook, instead I got three:D

A füzetek után pedig jöhet az új kedvenc szandálom.


My new favourite sandals.

5 megjegyzés:

Annus21 írta...

Én is szeretem a tollakat. Most kapok tanévkezdésre egy Zebra tollat de nem az hagyományos szürke csomagolású, hanem ilyen zebra csíkos, meg leopárdos. Meg megújult Pax toll ami most egy színben van de többféle, és nem olyan duci mint a régi.
Egyébként tényleg óvatosan kell vásárolni a drogériában. Ami nincs teljesen becsomagolva akkor könnyen vehet az ember már kibontottat.

Annus21 írta...

Upsz az utolsó mondatba kicsit belegabalyodtam, de azt hiszem a lényeg kivehető belőle.

babicsek írta...

@Lulu21:

Jó hallani, h más is rajong a tollakért és füzetekért. Most csak azért nem vettem amúgy magamnak tollat is, mert a füzetek kicsit drágábbak voltak, nem akartam még azzal is megspékelni a számlát:D
Boltban én alapvetően mindig a második vagy harmadik terméket veszem le a polcról, nem azt, ami rögtön elől van, de most figyelmetlen voltam, és simán lekaptam az elsőt, meg is lett az eredménye. Amúgy nem értem, h emberek miért csinálják ezt, ott van a sok teszter, azt kedvére tapizhatja.

Priskinné C. Brigitta írta...

én is megveszek a tollakért és a füzetekért még ha nem használom soha akkor is veszek mindig. Én is mindig megnézem hogy mit veszek meg a boltban mert kitudja mi gond lehet belőle.

babicsek írta...

@Dyculin:
Ha tehetem elkerülöm a papírboltokat, h még csak ne is kísértsem magam:D

Megjegyzés küldése

 
Copyright (c) 2010 babicsek's beauty bag. Design by WPThemes Expert
Themes By Buy My Themes And Cheap Conveyancing.