2010. szeptember 12., vasárnap

nyx haul II.

A múltkor csak úgy futólag említettem meg, h ismét csomagot várok. Jelentem a szakadó eső és a kusza táblák ellenére sikerült megszereznem az újabb NYX adagomat, így most jöjjön egy kis képes beszámoló:D


Last time I said that I'm waiting for another little NYX package, and against the odd rainy weather and the strange sign I managed to get my hands on it, so here comes a little picture post about it:D



A mostani csomag is kicsit vegyesre sikerült, hiszen pakoltam bele rúzsokat, pirosítókat és pár műszempillát. Kezdem is rögtön ezekkel a sort. Bevallom még soha nem próbáltam semmiféle műszempillát, de már elég régóta szemezgettem velük, így most elérkezettnek éreztem az időt, h megküzdjek velük. A hatalmas választékból négy került a kosaramba, a 103-ast, a 107-est, a 119-est és a 127-est. Az első kettő inkább természetes jellegű, csak egy kicsit felturbózva, míg a másik kettő már inkább bulizós, feltűnő fazon. Főleg a 127-es, mivel azon még apró csillámok is vannak, szal nagyon extra. 
Mivel még tényleg soha nem volt dolgom ilyen termékekkel ezért elsőre a 107-es pillákkal próbálkoztam. Minden pillapárhoz tartozik egy kis tubus ragasztó, amely kicsit büdös, de nem vészes. A pillák nekem kicsit hosszúak voltak, így vágnom kellett belőlük, majd szépen beragasztóztam őket és jöhetett a küzdelem. Lehet, h én vagyok nagyon béna, de a művelet szemenként kb. 10 percig tartott. A végeredmény nem lett ugyan a legjobb, de azért elsőre egész jól sikerült. Az érzés kicsit furcsa azért, hiszen érzem, h van ott valami, ami gyárilag nincs, de abszolút nem zavaró a dolog. Ráadásul a végeredmény elég tartós, mivel már több órája mászkálok bennük, és még egy milimétert sem mozdultak arrébb. Kíváncsi leszek, h leszedni is olyan küzdelmes lesz-e őket, mint felrakni. A műszempillák piacát nem ismerem, de szerintem a NYX termékei egész jók, és arra, h valaki megtanuljon bánni az extra csáberővel szerintem tökéletesen megfelelnek. Ja, és szórakozásnak sem utolsó, már ha az ember képes ezt játéknak felfogni:D


My package was a bit mixed this time, I got myself some lipsticks, blushes and also some falsies. I start with these, cause I have to admit I never tried such things before, but I've been eyeing with them for a long time. NYX has a very wide range, but I got myself only four this time. The 103, 107, 119 and the 127. While the first two are more like natural lashes with a little extra, the other two are more outgoing, party lashes, especially the last one. It has tiny glitter parts to reflect the light, very nice.
Because I'm an absolute beginner on this field I choose the 107 to experiment with. Every little box has a pair of lashes and a tiny tube of glue in it, that stinks a bit, but it's not that bad. I took out the lashes, cut them a bit shorter, put the glue on them and the fight started. I don't know if I'm so lame or everyone has this kind of feeling, but it took me 10 minutes for every eye to put on the falsies. I wouldn't say that the result was very bad, but I definetly need some more practice. To have them on is a bit strange cause you feel that you have something there, which normally isn't there, but it's not disturbing. I'm curious how much effort I'll need to get them off. The lashes are quiet good, they stay there, where you put them, so I think I'll definetly try out more NYX lashes. This is fun:D

A pillák után jöjjenek a pirosítók, melyekről már nagyon sok jót hallottam. Mivel nem akartam átesni a ló másik oldalára, ezért csak kettőt rendeltem, az egyik a híres Peach (06) a másik pedig a Desert Rose (17). Az első egy világos barackos rózsaszín, amely szerintem kicsit hideg, így nem vagyok benne biztos, h a meleg árnyalatú/tónusú bőrön mennyire mutat szépen. A másik egy kellemes, enyhén pirosas mályva. A pirosítók finoman őröltek, könnyű velük dolgozni és a szín erősségével sincs gond. Ha halványabbat szeretnénk az is egyszerűen megoldható, de több rétegben felvíve jóval erősebb hatást érhetünk el. Nálam a tartóssággal sem volt gond, reggel felvittem a pirosítót, délután pedig még mindig bőven volt belőle az arcomon. Biztos vagyok benne, h több árnyalatot is ki fogok próbálni, és másnak is csak ajánlani tudom őket.

Peach on top, Desert Rose at the bottem.

Lets go on with the blushes. I didn't want to spend to much, so I only ordered two of the NYX blushes. One is the famous Peach (06), the other one is called Desert Rose (17). Peach is a light pinky peach, which is a bit on the colder side, so I'm not sure how girls with yellow or olive undertones can rock it. Desert Rose is a great, deep mauve, with a little red in it. I love it. Both blushes are very silky, soft to the touch, easy to blend, and very buildable, and have a good staying power. I think I'll definetly will get myself some more in the future:D

Na, és akkor lássuk a rúzsokat, ajakápolót és a kontúrt. Ezúttal a cél az volt, h beszerezzek pár nagyon természetes színt, amelyek jól illenek erős szemekhez. (Igen, most jutott eszembe, h a múltkori termékekről még nem írtam. Legközelebb sort kerítek rájuk.) Ennek tükrében került a kosaramba két rúzs a Pecan Pie (615) és a Summer Love (617). A Pecan Pie egy kicsit világosabb, csillámos bézs, míg a Summer Love egy kicsit sötétebb, enyhén barnás szín. Mindkét rúzs jól pigmentált, krémes, nem szárít, viszont pont a krémességükből ered az egyik hátrányuk is. Sajnos nem túl tartósak és hajlamosak kicsit folyni, azaz a kontúrceruza használata kötelező. Ettől az apróságtól eltekintve szerintem szuperek.
A ceruza, amit sikerült lefelejtenem a közeli képekről a Long Lip Pencil Natural (16) színben. Szerintem egész jól passzol a rúzsok színéhez, kicsit barnás, de nem túl sötét, és igen csak megnöveli a rúzsok tartósságát.
A képeken látható harmadik kerek tubus nem egy újabb rúzs, hanem a Tinted Lip Spa Sake (09) színben. Ez amolyan kellemes rózsaszínes barackos szín, de még ha erősebb lenne, az se nagyon látszódna az ajkamon. A terméknek van egy enyhén mentolos valami egyébbel kevert szaga, de ez szerencsére hamar elszáll. A Tinted Lip Spa olyan, mint egy színezett Labello fekete csomagolásban, nem hiszem, h fogok még rendelni belőle. Mindenki döntse el maga, h mennyire éri meg neki a dolog.

Pecan Pie, Summer Love and Sake Tinted Lip Spa.

Form top to bottom: Sake, Pecan Pie, Summer Love, Natural

So lets see the lip products. This time I wanted to get me some nude lispticks and some machting liners. (Yes I know I forgot to take pics, and review the lippies from last time, I'll do my best to make up for that mistake.) I ordered two of the round lipsticks, one is Pecan Pie (615) the other is Summer Love (617). Pecan Pie is a light, beige with a hint of glitter, while Summer Love is a darker, creamy beige. Both are very pigmented, lightweight and have a nice, creamy texture. Sadly this is also a reason for them being a littbe bit slippery and they tend to bleed. That's why I suggest to use liner.
That is also why I ordered myself a Long Lip Pencil in Natural (16). This matches the lipsticks quiet good, it's a light brownish beige, but it's not to dark, and it definetly has a good staying power.
The third round tube in the pic is one of the Tinted Lip Spa range. It's the color Sake (09), which is a very natural pinky peach. The product has a bit strange menthol and something else kind of smell, but it disappears very fast. It's not a bad balm, but it's not something extraordinary, so I don't really recommend it, it's mainly like a tinted Labello with a black packaging. Decide for yourself if you need it. The tint in it won't give you much color, just a nice, shiny finish.


Összességében meg vagyok elégedve a rendeléssel, egyedül a Tinted Lip Spa okozott egy kis csalódást. A többiekkel úgy érzem hosszú barátság elébe nézünk:D

Overall I think I'm pleased with my order. The only one who disappointed me was the Tinted Lip Spa. I think me and the others are at the beginning of a long friendship:D

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 
Copyright (c) 2010 babicsek's beauty bag. Design by WPThemes Expert
Themes By Buy My Themes And Cheap Conveyancing.