2011. július 15., péntek

wella shampoo and conditioner

Mér egy régebbi bejegyzésben mutattam egy képet az aktuális zsákmányokról. Közte volt egy Wella sampon és egy balzsam is. Róluk lesz most szó:)

In a past post I showed you a pic with my latest hauls and on the pic there was a Wella shampoo with it's little companion a conditioner. This post will be about them:)




A Wella összesen négy különböző párost dobott piacra, van Volume, Color, Repair és Shine. Mivel a hajam szörnyű állapotban van, ezért én a Repair sampon és balzsam mellett döntöttem.
A csomagolással sokat nem fogok foglalkozni, egyszerű, funkcionális, és jól megkülönböztethetőek a termékek. A sampon piros, a balzsam pedig fehér flakonban van, és az összetartozó termékeknél ugyanolyan színű a felirat.
A termékeknél sincs semmi meglepő, a sampon kellemesen folyékony, míg a balzsam kicsit sűrűbb, az illatuk pedig kellemes, nem tolakodó.

Tudom, h nem siettem el ezt a beszámolót, de véleményem szerint eltart egy ideig míg az ember tényleg normálisan tesztelni tudja az adott termékeket. Az elmúlt pár hétben hajmosásnál - heti egyszer - csak ezt a sampont és csak ezt a balzsamot használtam. Összességében azt kell mondjam, h meg vagyok elégedve. Pár mosás után észrevettem ugyanis, h a hajam igenis könnyebben kezelhető, és mosásnál sincs meg az a durva érzés, ami előtte azért igencsak jellemző volt. Ha pedig kiegyenesítem a hajam - alapvetően idétlen szalmakazal hullámos - mindenféle egyenesítő cucc és extra termék nélkül is relatív jól tartja magát. Előtte kb. pár órát bírt ki a hajam, de mióta ezeket a samponokat használom kb. 1 napig marad meg az egyenesség. A sok kis apró különbség tényleg azt az eredményt hozta, h ha nem is szuper a hajam, de sokkal könnyebben kezelhető, nem kell annyit szenvednem vele és már sokkal kevesebbszer tartok ott, h velem te nem baszol ki, mindjárt kopaszra nyírom magam:D

Wella put out four different pairs, Volume, Color, Repair and Shine. Because my hair is one big damaged mess I picked up the Repair shampoo and the conditioner.
I won't really waste much time on the packaging. It's simple, functional, easy to use, and makes identifing the products very easy peasy. The shampoo is in the red, while the conditioner is in the white flacon, and the matching products have matching letter colors.
There is also no suprise with the products itself. The shampoo is a bit lighter, runnier, the conditioner is a bit thicker, both have a nice smell.

I know I wasn't very fast with this review, but some products just need a bit more time for testing. In the past weeks I was using only these two products while washing my hair once a week, and I have to say I found my new favs. After a few washes I noticed, that my hair is easier to handle, and that very rough feeling, which was there before is gone. I even noticed, that when I iron my hair it holds the style much better, even without any extra product. Before even with a ton of wax, hairspray in it, it only took my hair to get strange within a few hours. Nowdays I experienced that my hair can stay decent for a whole day. So all in all my hair is easier to handle, it is not a big mess, and the oh you won't fuck with me, I get out the blades and rather go bald kind of moments don't come so often anymore:D


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 
Copyright (c) 2010 babicsek's beauty bag. Design by WPThemes Expert
Themes By Buy My Themes And Cheap Conveyancing.