2009. június 17., szerda

bobbi brown 2009 ősz

Mi földi halandók még a nyárral vagyunk elfoglalva, míg a nagy sminkesek már rég az ősznél tartanak. Nincs ezzel másképp Bobbi Brown sem, aki nem összekeverendő Whitney Houston verekedős, drogos férjével. Eddig őszintén szólva nem nagyon figyeltem ezt a márkát, de annyi jót hallottam róla és a termékeiről, h úgy gondoltam egy próbát mindenképp megér, és már szemezgettem is a palettáról, amikor megtudtam, h mik lesznek a 2009-es őszi kollekcióban. Ezek után természetesen sutba dobtam eddigi terveimet, és várom, h eljöjjön az ősz:D
Bobbi Brown a természetességet állítja majd középpontba, így főleg barnás, arany és bézs árnyalatokkal fogunk találkozni, kivétel a gél szemkontúr, mely fekete.

A kollekcióban ők kaptak helyet:

Nude Eye Palette:
Navajo/Peble, Chino/Beige Linen Wash, Maple Sugar/Caviar színekkel
(Ebből egyedül a Navajo árnyalat található meg a régebbi palettán)




Nude Shimmer Brick:
Pink, Gold, Bronze, Beige és Caramel színekben




Rúzsok:
Rose Bud, Rose Garden, Soft Blush, Twilight



Eyeliner:
Caviar Ink



Bobbi hozzátette, h szerinte a nude nem azt jelenti, h az ember monokróm, alig látható sminket visel, hanem azt, h az tökéletesen megfelel a bőrének.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 
Copyright (c) 2010 babicsek's beauty bag. Design by WPThemes Expert
Themes By Buy My Themes And Cheap Conveyancing.