2010. július 10., szombat

cherryculture


A mai napon végre regisztráltam a cherryculture.com oldalon, ahonnan azonnal megrendeltem az általam áhított NYX termékek egy részét, mivel akciósak voltak. Rendeltem Jumbo Eye Pencilt, szinte az összes színt, pár szájceruzát és egy élénkebb színű rúzst. Ami kicsit szomorú a dologban, h a postaköltség kb. 13 dollár lett volna, ha meg mertem volna kockáztatni, h biztosítás és nyomkövetés nélkül indíthassák útnak a csomagot. De egyrészt messziről jön a csomag, másrészt eléggé enyves kezű emberkék dolgoznak a postán, persze nem mindenki, aki ott dolgozik lopkodja a csomagok tartalmát, de jelentős részük igen, sajnos. Szal kérek mindenkit, h szorítson nekem, h tényleg épségben megérkezzen a csomagom:D




Today I finally registered on the cherryculture.com site, and ordered a bunch of NYX products. I ordered almost every Jumbo Eye Pencil, a few lip liners and a round lipstick. I'm really excited, and can't wait to get my hands on them. Please cross your fingers for me, so my little package doesn't get lost or damaged;)

6 megjegyzés:

suzie írta...

Én már háromszor rendeltem tőlük, mindig a legolcsóbb postával, és mindig ideért. Ajánlottan küldik, tehát nem veszhet el, mert alá kell írnod, hogy átvetted.

babicsek írta...

@suzie:
örülök,h neked nem volt gondod soha,de nekem már tüntették el ajánlott küldeményemet,de olvastam olyan esetről is,ahol a külföldi ajánlott csomag magyar posta feliratú szalaggal volt leragasztva,és a tartalom igen csak hiányos volt...én nem kockáztatok inkább:D

suzie írta...

Ha le van ragasztva magyar szalaggal, az azt jelenti, hogy a vámosok kinyitották. Ha hiányos a tartalom, reklamálj, számlának kell lennie hozzá, amin a termékek listája is szerepel.
Ha nem éred el a vámértéket, akkor a kinyitás nem fog megtörténni (talán ha gyanús valamiért), ha igen, akkor a kedvüktől függ, kinyitják-e vagy nem. A vámérték határa 25 EUR, ajándékként küldve 45 EUR (tehát az árfolyamok változásával az USD-re átszámolt értéke is változik). Én mindig bejelölöm CC-n, hogy ajándékként küldjék :)

babicsek írta...

@suzie:
Bár csak ilyen egyszerű lenne:D Hidd el,nekem már többször tüntették el csomagomat,olyat is,aminél nyomon tudtam követni,h a csomag belépett az országba,csak épp hozzám nem ért el és hiába vittem nekik mindenféle papírt nem tudták előkeríteni.Én más annyiszor csalódtam a magyar postában,h inkább fizetek egy kicsivel többet,csak kapjam meg ténylegesen a csomagom.
Amúgy a vámosok,ha ellenőrzik a csomagot,akkor felnyitás után nem magyar postás szalaggal ragasztják le,van nekik sajátjuk;)

Maggie írta...

nekem még sose kellett aláírnom:Dmindig csak bedobták a postaládába:DDD(igen befért, mert nagy van:D)

babicsek írta...

@Maggie:

Nálunk iszonyat kicsi a postaláda,viszont a nyílt utcán van,jobban mondva a ház egyik bejáratánál,de mivel nincs kerítés,ezért csak az nem mászkál itt át,aki nem akar.Ezek után jobbnak láttam biztosítani a csomagot,ami amúgy már 19-e óta Norvégiában van,de onnan valahogy nem akar szabadulni,nem értem mit kotlanak ennyit felette:D

Megjegyzés küldése

 
Copyright (c) 2010 babicsek's beauty bag. Design by WPThemes Expert
Themes By Buy My Themes And Cheap Conveyancing.