2010. október 2., szombat

venomous villains sneek peak

Végre hozzánk is elért a MAC Disney kollekciója. Tegnap mikor megkaptam az sms-t nagyon megörültem és a fáradtság ellenére komolyan azon gondolkoztam, h kitérőt teszek, de végül mégis egyenesen hazafelé vettem az irányt. Ennek következtében a kiszemelt dolgok közül egyről már le is maradtam, ugyanis az egyik körömlakkból már egy árva darab sem volt az Aréna Plázában található üzletben. Mondjuk annyira nem vágott földhöz a dolog, mert tudom, h az Orly Fall FX nevű kollekciójában van egy szinte tökéletesen ugyanolyan zöldes-sárgás csillogó lakk. Időnként még sem olyan nagy baj, ha egymást másolgatják a brandek:D
Amúgy a kollekció méretéhez képest szerintem nem vettem sok dolgot, egy szájfény, két szemfesték és egy lakk jött velem haza. Töredelmesen bevallom, h az egyik szemfestékbe olyan szinten beleszerettem, h szinte egész nap tudnám nézegetni. Amúgy ez csak olyan kis bevezető gyors poszt lesz, holnapra tervezem, h rengeteg képet készítek, mert egyszerűen állatiak a szemfestékek, szárazon is, de krém fölött használva egyenes hátast dob az ember tőlük. 

My little villains:D

Finally the MAC Disney collection has arrived. Yesterday when I got the text message I was really happy and thought about to go to the store, but I was so tired, that instead I went straight home. Thats why I already missed out one thing I wanted to buy. Today when I went to the store I had to realize that one of the three polishes only one is still available. Lucky me I know that there is a totally similar shade in the Orly Fall FX collection, so that's why this little thing isn't really bugging me. Sometimes it's good that the brands keep comming out with similar things:D
Anyway I think I didn't buy too much make up considering how big the entire collection is, I only got one lipglass, two eyeshadows and a polish. This is just a quick post, I plan to make tons of pictures to show you the pure awsomeness of these shadows, and yes I have a serious crush on one of them. Really I could stare at those shadow the whole day long.


Jöjjenek a képek/let the pic spam begin:D

 Love the packaging

 Looks a bit childish, but me don't care:D

 I'm in love, really.

 Pure awsomeness, packaged into little portions.

 Wonder why the nail polishes only got regular packaging.

 The polish looks a bit plain in this shot, but wait till you see the next pic.

 Now you can see the fantastic duochrome metal glitter oh my god goodness:D

Still a bit childish, but it's a nice cherry kind of pink with just a hint of glitter.

Ahogy mondtam, ez csak egy amolyan gyors örömködős poszt volt, terveim szerint holnap jön majd a masszív képáradat. Addig is mindenkinek jó pihengetést, bulizást vagy, amit épp szeretnétek;)

So this was the quick version, tomorrow I plan to make tons of pics. Till then have a great time, relax, party or whatever your desire is;)


2 megjegyzés:

Anitacska írta...

De jó Neked, hozzánk csak csütörtökön ér ide a kollekció. Már nagyon várom, én is meg akarom venni, amiket Te vettél, plusz még egy-két szájfényt, pirosítót, és beauty powder-t (fogalmam sincs, hogy az mi magyarul). :)

babicsek írta...

Szerintem nincs külön neve magyarul:D
Amúgy ma szerettem volna felrakni egy részletesebb kis beszámolót,de 5 órája szenvedek vele,mert a blogger nem akarja feltölteni a képeket...
Jó vásárlást előre is;)

Megjegyzés küldése

 
Copyright (c) 2010 babicsek's beauty bag. Design by WPThemes Expert
Themes By Buy My Themes And Cheap Conveyancing.