2011. szeptember 28., szerda

sMACk that

Ma voltam a Macben, ó de nem kellett volna...

Today I've been to a Mac store, oh god, that was one bad idea...


Az egyik barátnőmet szerettem volna meglepni egy MAC rúzzsal, ezért beugrottam az Alleeba, mivel az közel van a munkahelyemhez. Bementem a Douglasba, gyorsan körbenéztem a sminkes dolgoknál, de mivel siettem a gyors átfutást követően bementem a Macbe, ahol nem volt egyetlen vevő sem, csak a két eladó/sminkes leányzó. Hangosan köszöntem, de egy böffentés nem sok, még annyit sem kaptam válasznak. Mivel tudtam, h mit akarok elkezdtem keresgélni a rúzst, de nem találtam. A két leányzó nagyon izgatottan beszélgetett egymással, így egy kisebb köhintés/bocsi párosítás kellett, h észrevegyék magukat. Megkérdeztem a leányzót, h merre találom a Korean Candy Supreme rúzst. A lány, aki hajlandó volt velem foglalkozni kedves volt, de fogalma nem volt, h miről beszélek. Mikor pedig megkérdeztem, h esetleg valamelyik másik Mac üzletben van-e, akkor végképp teljes volt a tanácstalanság, de persze arra egyikük sem vetemedett, h megnézze a rendszerben. (Volt már, h az Arénában nem volt valamiből, az ottani sminkes gyorsan megnézte és konkrétan közölte, h a Váci utcai üzletben van még négy darab.) Közölték, h biztos limitált volt, mire mondtam, h nem az, erre jött az, h akkor itthon biztos nem lehet kapni. Ezt mégis honnan a píből tudja, ha nem is ismeri a terméket - állítom, h életében először hallotta a nevet - és még csak utána sem néz???
Bár a neten már rengeteg kirohanást és rossz értékelést olvastam a Mac üzletekkel és sminkesekkel kapcsolatban, engem ez a szindróma eddig elkerült, de most bőven kitettek magukért. Aszem maradok az Aréna Plázában lévő üzletnél, de minimum, h innentől kezdve meg fogom nézni, h ki van épp bent.

Nektek volt már hasonló élményetek?

I wanted to buy a Mac lipstick as a present for a very good friend so I went into the nearest Mac counter. This is a counter which is not a single store, it is built into a Douglas shop, so first I took a fast look at the other brands and then went to the Mac part. There was not a single customer there, only two sales girls. I said hello to them, but they didn't even bother to respond. Since I knew what I wanted I started looking through the lipsticks, but I could not find what I wanted. I turned to the girls but they were still chatting with each other in a very excited manner. It took a little cough and sorry to make them notice me. The girl who came to me had no fucking clue what I was talking about. I wanted to buy the Korean Candy Supreme lippie, but I bet this was the first time she heard of it. She said they don't carry it, so I asked if another shop does have it, but she didn't even tryied to search for the item. (In another shop I had the situation that they did ran out of a product I wanted, so the sales girl there took a look at the system and told me that another shop has four left, so I should contact them.) The last thing they could say was, that it is not carried in Hungary. How do you know if you don't know the product and don't take a look at the system???
I saw several rants about Mac sales persons being rude and incompetent, but till now I had no experience like that. After this day I'll deffo check out whose in the store, or I'll stick to my other counter, which has much nicer stuff.

Did you ever had something like this happen to you?

4 megjegyzés:

sminkkel írta...

Én pontosan ezért nem vásárolok MAC-et. Szuperek a cuccaik, de annyi rossz tapasztalatom volt már a MAC-nél az eladókkal (nem csak itthon), hogy inkább be sem megyek.

AA-dmin írta...

Ha teljesen őszinte akarok lenni, akkor be kell valljam, hogy nekem is elég nehezen indult a kapcsolatom a MAC-el, többször pontosan a nem megfelelő és "nem elég odaadó" kiszolgálás miatt nem vettem semmit, sőt volt, hogy be se volt kedvem menni, de mivel több jó dolog ért, mint rossz, ezért nem általánosítok. Velem pl az Alleeban mindig nagyon aranyosak voltak, de az Aréna is sokat javult az elmúlt 1,5 évben...lehet olvassák a kommenteket :-))))))

Sosem vártam el, hogy csontig benyaljanak egyik üzletben sem, de ez a biztos limitált volt szöveg sajnos nekem is ismerős.

Mindenkinek lehet rossz napja, én is voltam már undok kollégákkal. Természetesen nem jókedvemből, de azért még nem ez az általános. Épp ezért én mindig nagy reményekkel telve megyek be. Lehet, hogy ez érződik, és ezért már nem ér el az ilyesmi.

Sajnálom, h így jártál!

Anitacska írta...

A Korean Candy Sheen Supreme nem a Seasonally Supreme kollecció része? Csak mert az még nálunk pl. nem jött ki, majd csak jövő héten. Persze attól megnézhette volna. Nekem nem volt még rossz tapasztalatom a Mac eladóival, mindegyik elég kedves volt eddig, és én elég gyakran járok.

babicsek írta...

@sminkkel:
Eddig nekem is csupa jó tapasztalatom volt, ez volt az első ilyen alkalom. Ettől függetlenül, ha látok valami szépet, akkor igenis meg fogom venni, pár beképzelt arc nem fog ettől eltántorítani:D

@Calo(z):
A benyalást én sem várom el, sőt azt sem, h térden csúszva másszanak előttem, de azért az alapvető tisztelet az még elvárható. Persze tudom, h nekik is lehet rossz napjuk, de itt nem erről volt szó. Az egyik leányzó utazni készült valahova és arról ment a témázás.

@Anitacska:
Örülök, h nem volt még rossz tapasztalatod, ne is legyen. Azért csodálkoztam a boltban, mivel a többi szín megvolt nekik, csak ez meg talán a happy hibiscus hiányzott, így nem tudom eldönteni, h mi a tényleges helyzet.

Megjegyzés küldése

 
Copyright (c) 2010 babicsek's beauty bag. Design by WPThemes Expert
Themes By Buy My Themes And Cheap Conveyancing.