2010. december 24., péntek

essence metal glam eyeliner

Mielőtt még mindenki kidőlne a sok karácsonyi kajától vagy belevetné magát az ajándékok halmazába jöjjön egy ünnepmentes szösszenet. Nemrég ugyebár beleszerettem az Armani tavaszi promo képébe. Na azóta nem megy ki a fejemből, h hogyan is lehetne valami hasonlót alkotni. Ennek örömére gondoltam veszek egy olcsóbb kékes tust, h megnézzem nekem egyáltalán mennyire állna jól ez a szín. Jelentem további befektetések várhatóak:D
Ja, és amúgy az Essence Metal Glam Eyelinerről lesz szó.


Ok, so before everyone falls into a food coma or dives into the ocean of present let's see something that is totally not related to the holidays. As you may remember I totally fell in love with the Armani spring promo pic, and since then I was thinking about it how to recreate it. As a first step I bought myself a cheaper blue eyeliner to see if the color suits me, and I can happily say that it looks awsome. Oh, and todays post is going to be about the Essence Metal Glam Eyeliner.




Először Douglasba mentem be, de egyrészt túl drágának tartottam az ottani márkákat egy puszta próbához, másrészt nem találtam olyan igazán szép kéket. Ezek után bementem a Rossmannba, ahol az Essence standon rögtön megakadt a szemem a Glam Eyelinereken. Volt még szürke, lila és zöld is. Gyorsan bedobtam a kéket, mely az On the go (02) nevet viseli a kosaramba és irány haza. Itthon aztán eljátszottam vele egy kicsit és be kell valljam, h nem egy rossz termék, de azért vannak hibái. Ami tetszik benne az az, h kicsi, tehát táskában is elfér, ha esetleg meló után megyünk bulizni, de nincs időnk hazaugrani. A színe elég erős, a kis ecsettel pedig szerintem elég könnyű vonalat húzni. Ami viszont nem tetszett benne, h a felvitel után a színerősség elég változó, nagyon nehéz egységesen eloszlatni a terméket, és sajnos relatív könnyen maszatolódik, még bázissal is.



First I went into a Douglas store but thought that the eyeliners were to expensive for a just trying out something kind of thing and I didn't find any blue shade that I liked. So I went into a Rossmann and stopped at the Essence counter and took a look at the Metal Glam Eyeliners. They had them in grey, green, purple and blue. Of course I bought the blue one which is called On the go (02). After getting home I played around with it a bit, and after all it's not a bad product, but it do has some flaws. First the good things, it's cheap, it's small, the pigmentation is nice and the brush makes applying easy. The bad is that it is very streaky, it's hard to apply it evenly, and even with a base it smudges a bit.

A rövidke elemzés után pedig jöjjön az igazán jó dolog. Miután önmagában kipróbáltam rögtön eszembe jutott a MAC She who dares duójának kék oldala. Aszem sokat nem kell magyarázni, egy réteg Glam Eyelinerre vittem fel egy réteget a szemfestékből és az eredmény csodás volt. Íme a bizonyíték rá.

After the short review let's see the real good stuff. After trying it out on it's own I instantly thought of MAC's She who dares shadow and had to try it. The result was beyond awsome, here's the proof for it.

The first two are Glam Eye + She who dares, while the third is Glam Eye on it's own.

Same with flash

Under darker conditions

A little bit blurry, to show you the glitter and the streakyness of the eyeliner.

Remélem mindenkinek kellemesen telnek majd az ünnepek, vigyázzatok magatokra!

I hope everyone will have a happy holiday time, take care!

2 megjegyzés:

Carmenesque írta...

Én is ugyanezt a kéket vettem meg tegnap, és gyönyörű. Nem a legjobb minőség, de egy kék vagy fekete szemhéjfesték fölé, és máris ragyog :-)

babicsek írta...

@Carmenesque:

Egy kis játék és máris sokat ki lehet hozni még egy ilyen olcsóbb termékből is:D

Ja, és nagyon szépek az ékszereid;)

Megjegyzés küldése

 
Copyright (c) 2010 babicsek's beauty bag. Design by WPThemes Expert
Themes By Buy My Themes And Cheap Conveyancing.